Kenape awak nih ? :'(

Assalamualaikum .. hyep readers . pe kaba ? arap korang semua happy jerr . korang nak taw tak ? nana sekarang dah habis aer mata dah . hubungan nana dengan tunang pun dah tak stabil dah sekarang . tiap kali contact mesti ada jerr benda nak gado . nana paham dea sibukk tapi nana harap dea pun bole jugak paham yang nana sibuk . nana tak penah mara setiap apa yang dea lakukan . tapi kalau nana buad perkara yang sama macam dea lakukan mesti melenting tak tentu pasal . nana sayanggkan dea . nana dah penad gado . nana sedih . asyik nana yang kena beralah . dea buad nana mcm nana tak tahu apa-apa . saba nana , kuadkan diri . tarik nafas panjang-panjang . kenapa lah awak tak paham saya ? kepala nana saked bila asyik pikirkan pasal dea . nana nak share dengan dea pasal kesah nana tapi dea tak habis-habis asyik nak perli nana jerr . Awak , tolong lah paham saya . saya tak minta laen dari awak selain dari percayakan saya . awak sendiri pun tahu yang saya takkan pernah curang dengan awak . saya tahu nak jaga status diri saya sebagai tunangan orang . :(



No comments:


A