Langkawi oh Langkawi ...


hyep readers ! korang seme cuba teka yang mane satu nana ? yang baju biru tuh ea ? rite ! 100% marks buad korang semua . HAHA ! gambar nih kamii snap waktu dekad Langkawi . ada kursus belia dan beliawanis WE LOVE DUN PERMAISURI . gambar nih kamii snap waktu tengah tunggu peserta untuk trip yang last sekali iaitu dari mukim Guntung .

semua yang dalam gambar nih merupakan urusetia dalam program nih . program nih berlangsung selama 10 hari dan ada tiga trip dimana setiap satu trip tuh berlangsung selama 3 hari . program nih dianjurkan oleh PEJABAT DUN PERMAISURI . dekad dalam gambar tuh korang bole tengok yang pakaii baju berbelang dekad tengah tuh merupakan YB kamii . hensem kan dea ? dea nih bkn sahaja hensem tapi baek sangad . dea nih jenis low profile . dea jugak tak pernah pilih bulu . warga DUN Permaisuri semuanya sayangkan dea . dea pun tak lokek nak bantu orang kampung yang ada masalah . nama dea YB Abdul Halim bin Jusoh .

korang nak taw tak berapa jumlah yang telah dibelanjakan untuk program nih ? lebih 50 ribu . makan ditanggung . kamii disediakan tempat di Hotel Langkasuka . best taw ! bkn tuh sahaja , setiap peserta akan diberikan sebanyak RM50 sebagai duet poket semasa dalam bas . setiap trip pula ada 150 peserta . korang boleh bayangkan tak betapa caknanya YB DUN nana dalam menjaga kepentingan anak buah dea . yang nana sukanya dgn dea nih , dea tahu mcm mane nk bergaul dgn org kampung dan dea jugakk akan pastikan sedaya upaya untuk tolong sape-sape dalam jagaannya yang ada masalah . 

dekad bawah nih pulakk antara ragam peserta ketiga-tiga trip yang sempat kamii rakamkan :







nah , korang setuju tak kalau nana katakan yang YB DUN PERMAISURI mmg AWESOME ! terhebad ! sape yang setuju , jom ikut nana . kita laungkan WE LOVE DUN PERMAISURI ! terima kasih Yang Berhormat Haji Abdul Halim bin Jusoh ... :)

p/s : Malaysia merupakan sebuad negara yang aman dan demokrasi . penduduknya hidup aman dan damai . oleh itu , hargailah tanah tempat tumpah darah kita . Ayuh semua , kita bangkit untuk pertahankan negara kita demi keamanan bersama .

No comments:


A